Een bedrijf is pas echt succesvol als de medewerkers weten hoe ze vanuit de behoeften van hun klant kunnen denken en werken. Dat levert betere producten en diensten op. En denken en werken vanuit je klant levert daarnaast ook betere marketing en sales, betere content, en betere websites op. Als je mensen het gereedschap geeft waarmee ze de klant centraal zetten, gaan ze het doen.  En ze krijgen meer plezier in hun werk. Er komt een gezamenlijke missie: de klant zo goed mogelijk helpen om zijn of haar doel te bereiken.

Onderwerpen

Ik heb diverse workshops ontwikkeld en gegeven. De focus ligt vaak op het zelf praten met gebruikers en het in kaart brengen van de klantreis, maar uiteraard kijken we welke kennis nodig en gewenst is, en daar passen we de workshop op aan. De workshops zijn altijd een combinatie van theorie en interactieve en creatieve oefeningen. Ik neem stapels post-its en stiften mee en het is nooit saai!

Contact

Heb je vragen? Neem dan contact met me op, ik kom graag langs om de mogelijkheden te bespreken.

Onthul het onbekende
IxDA
Pluimen logo
DELA
Sanoma