Expert Review

Als je snel wilt weten hoe je je huidige website kunt verbeteren dan voer ik een Expert Review voor je uit. Ik lever een overzicht op waarin ik de belangrijkste verbeterpunten bespreek. Daarnaast geef ik voor elk verbeterpunt een oplossingsrichting, en vaak ook een concreet ontwerpvoorstel waarmee je je site klantgerichter, gebruiksvriendelijker en verleidelijker kan maken.

De klantreis in kaart

Met methoden als customer journey mapping en service blueprinting breng je de touchpoints tussen je klant en je organisatiein kaart. Door (meestal in een workshop) overzichtelijk te maken wat je klant doet en hoe hij zich bij elke stap van het proces voelt, welke keuzes hij moet maken en waardoor hij beïnvloedt wordt, krijg je snel een beeld van zijn klantreis. En wat daaraan verbeterd kan worden.

Contact

Heb je vragen? Neem dan contact met me op. Ik help je graag.

Contact

Projecten

KLM
IKEA
Revalidatiesucces logo
Sanoma
Pluimen logo
Logo SKOS