Kennis van je klant is onmisbaar

Ik ben ervan overtuigd dat organisaties succesvol zijn als ze hun klant centraal stellen. Daarom zorg ervoor dat echte klantinzichten (en niet aannames) de basis zijn voor elk project. Ik initieer, faciliteer en voer allerlei vormen gebruikersonderzoek uit zoals:

  • interviews met gebruikers/klanten
  • usability en concept tests
  • customer journey mapping
  • analyse van gebruikersdata
  • onderzoek naar toptaken

Op basis van deze inzichten breng ik in kaart wat er goed gaat, wat er beter kan en welke innovaties er mogelijk zijn.

Medewerkers doen mee

Ik betrek graag medewerkers en stakeholders bij gebruikersonderzoek. Zo blijven de inzichten binnen de organisatie en leren medewerkers en stakeholders te denken en te werken vanuit de klant. Op deze manier krijgen de inzichten ook meer draagvlak en is de verandering naar klantgericht denken duurzamer.

Ben je ontwerper?

Zoek je iemand die de belangrijke vragen van je klant voor je uitzoekt? Zodat jij je tijd kunt besteden aan … ontwerpen? Laten we dan samenwerken. In korte iteraties (think-design-test) zorgen we voor een perfect eindresultaat.  Jij blij, de klant blij, en ik ook: blij.

Ben je projectmanager?

Met 18 jaar ervaring op het gebied van UX-projectmanagement en UX-strategie help ik je graag om je doel te bereiken. Ik heb ervaring in het aansturen van alle facetten van het User Experience proces en ondertussen maak ik de stakeholders in het project enthousiast voor klantgericht ontwerpen met regelmatige demo’s en creatieve sessies.

Projecten

IKEA
Philips logo
Nursing
Pluimen logo
PWN
logo-boerderij