Pluimen workshop

Een Pluim is een cadeaubon die (ook) wordt ingezet als eindejaarsgeschenk. Pluimen wilde graag in kaart brengen hoe het proces rondom het eindejaarsgeschenk in elkaar zit. Zo kunnen zij bepalen hoe ze hun klanten nog beter kunnen ondersteunen met hun producten, diensten en de website www.pluimen.nl.

Onderzoek met medewerkers
Voor Pluimen heb ik een onderzoek opgezet dat ik samen met de medewerkers van Marketing en Sales heb uitgevoerd. In een workshop hebben we alle inzichten samengebracht en geanalyseerd.

Resultaat

  • Een goed beeld van het proces van trigger tot feedback als het gaat om eindejaargeschenken
  • Nieuwe ideeën om de doelgroep te ontzorgen
  • Een overzicht met verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijk en conversie op de website
  • En voor UX Works: de opdracht om de website te optimaliseren.

Ook klantinzichten nodig?
Neem contact met me op, ik help je graag.

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

clear formSubmit