CJM Dela

Bij Coöperatie DELA heb ik geholpen om voor een aantal doelgroepen de customer journey te analyseren samen met medewerkers. Ter voorbereiding hierop, en om aannames en meningen zoveel mogelijk te voorkomen, heb ik gebruikersonderzoek begeleid.

Onderzoek eerst

Door eerst goed te onderzoeken wat de doelgroep bezighoudt, hoe ze met hun geld omgaan en hoe ze tegen hun eigen uitvaart aankijken, kwamen er interessante inzichten naar boven. Hiermee zijn we in een workshop met verschillende marketeers en product owners aan de slag gegaan. We hebben taken, emoties, pijnpunten en highlights geplot op de customer journey.

Content strategie

Op basis van de uitkomsten van de workshop is er verder gewerkt aan het maken van een contentstrategie. We hebben nagedacht over interessante content, apps en diensten die ontwikkeld kunnen gaan worden in toekomstige sprints.

Ook nieuwe klantinzichten nodig?

Ik help je graag om ze te ontdekken en om met verschillende disciplines uit de organisatie in kaart te brengen waar het goed gaat en waar het beter kan. Meer weten? Neem gerust contact op.