Begrijp je klant, boost je business

Ik ben ervan overtuigd dat organisaties succesvol zijn als ze hun klant centraal stellen. Daarom zorg ervoor dat echte klantinzichten (en niet aannames) de basis zijn voor elk project. Ik initieer, faciliteer en voer allerlei vormen gebruikersonderzoek uit zoals interviews, usability en concept tests, customer journey mapping en analyse van gebruikersdata. Op basis van deze inzichten breng ik in kaart wat er goed gaat, wat er beter kan en welke innovaties er mogelijk zijn.

AANPAK

Graag werk ik met multidisciplinaire teams en kies ik voor een duurzame aanpak waarbij ik de organisatie en werknemers betrek. Samen verbeteren we websites, intranetten, producten en diensten waar gebruikers blij van worden en die goed zijn voor de business.

ERVARING

Ik heb 18 jaar ervaring in het opzetten en uitvoeren van gebruikersonderzoek in uiteenlopende organisaties en projecten (traditioneel en agile/scrum). Als het op User Experience of Service Design aankomt, zie ik snel wat er werkt en wat er beter kan. Ik heb veel ervaring in het begeleiden van UX projecten en UX teams en deel mijn kennis ook graag in workshops. Mijn ervaring en mijn gestructureerde manier van werken zorgen voor concrete oplossingen en verbeteringen, een goed plan en een betrouwbare uitvoering.

KLANTEN

IKEA of Sweden, KLM, Inter IKEA Systems, Philips Design, Alliander, Reed Business, Sanoma, Pluimen.nl, Boerderij, SRM Trainingen, Elsevier Nextens, ECN Petten, PostboxNL.

MEER INFORMATIE?

Kijk ook eens bij mijn projecten, of bezoek mijn LinkedIn-profiel.