Analyse en optimalisatie

Klantbelevingsstrategie

Een gebruiksvriendelijke website? Een naadloze aansluiting tussen online en offline kanalen? Ik breng het in kaart en vertel je waar het goed gaat en waar het beter kan.

Workshops

Onthul het onbekende

Doen is de beste manier om iets te leren. Ik geef workshops user research, customer journey mapping, website-optimalisatie. Alles om de klantbeleving in kaart te brengen en te verbeteren. Zodat je zelf leert hoe dat moet.

Onderzoek en inzicht

Welk doel wil je klant bereiken en lukt dat? We doen onderzoek en samen komen we tot klantgerichte en relevante producten en diensten met meer succes voor zowel klant, medewerker als bedrijf.

Je klant bepaalt jouw succes. Je moet ervoor zorgen dat je website, producten en diensten aansluiten bij het doel dat hij wil bereiken. Daarom staat klantgerichtheid bij mij centraal. Bij alles wat ik doe vraag ik me af welke doelen de klant zou willen bereiken, en hoe we hem daar zo goed mogelijk in kunnen ondersteunen.

Ook voor jou?

Ik werk graag samen met klanten die de klant centraal willen en durven zetten. Bedrijfsgrootte of branche zijn voor mij minder belangrijk dan de wens om succesvoller te worden door je product, dienst en website af te stemmen op je klant.